Benieuwd wat je collega's bij D-reizen doen? Hieronder krijg je een kijkje in de diverse afdelingen van D-reizen.
Aan welke afdeling ga jij jouw steentje bijdragen?

ICT

Binnen de afdeling ICT ontwikkelen we o.a. diverse wijzigingen aan applicaties en websites. Dat kunnen wijzigingen zijn om www.d-reizen.nl beter te laten functioneren, nieuwe functionaliteit hier aan toe te voegen of bijvoorbeeld om onze collega's in de winkels van goede software te voorzien. Zo kunnen zij zich richten op het geven van goed reisadvies en worden zij hiervoor ondersteund door onze software. Ook vallen ook de bedrijfsapplicaties, ICT processen, Service & Change management, SLA & contractmanagement en contacten met leveranciers onder de verantwoordelijkheid van deze afdeling.

HR

De afdeling HR bestaat uit een manager, een HR-backoffice team en het HR-advies team. Gezamenlijk adviseert het HR-team leidinggevenden en medewerkers over alle uiteenlopende HR gerelateerde onderwerpen en zorgt HR voor het juist verwerken van de personeelsadministratie. Daarnaast wordt er gewerkt aan verschillende uitdagende projecten. De afdeling is ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het HR-beleid en tevens zorgen zij voor de toepassing van de cao en sociale wetten.

Finance en Controlling

Het team Finance bestaat uit twee afdelingen maar opereert in de praktijk als één team. De afdeling Financiële Administratie verzorgt de maandcijfers en verricht veel controle werk t.b.v. de maand, kwartaal en jaarafsluiting. De afdeling Winkeladministratie is een vraagbaak voor administratieve vragen uit de Retailorganisatie en verzorgt het inkomend en uitgaand betalingsverkeer. Daarnaast nemen zij ook deel aan het controlewerk t.b.v. de maand, kwartaal en jaarafsluiting. De collega’s van de afdeling Controlling ondersteunen bij het verschaffen van inzicht in de performance van de organisatie. De afdeling zorgt voor het ontwikkelen en opstellen van management-, liquiditeits- en financiële rapportages.
Commercie & New Business

Commercie & New Business

De afdeling Commercie & New Business is constant bezig met het aantrekken van nieuwe samenwerkingspartners om zo de dienstverlening nog optimaler te laten zijn en ze houden zich bezig met het verbeteren van de commerciële prestaties van D-reizen. Dit doen ze door het voeren van contractonderhandelingen en onderhouden van relaties met onze leveranciers. Ze werken nauw samen met collega’s van de afdeling Marketing voor het vermarkten van het assortiment. Doel: de best passende producten en een aansluitend assortiment voor onze klanten beschikbaar stellen, zowel online als in de winkels.

Retail (management, ondersteuning, winkels en ccc)

Binnen retail zijn drie Retailmanagers samen verantwoordelijk voor de aansturing van de gehele retailorganisatie en het Customer Contact Center. Hun dagelijkse werk bestaat o.a. uit het aansturen, coachen en ondersteunen van onze winkelmanagers en coaches. Waar onze winkelmanagers zich elke dag op de werkvloer inzetten om te zorgen voor een prettig werkklimaat waarin iedereen zo optimaal mogelijk presteert, zijn onze coaches er om onze winkelmanagers en Reisadviseurs te helpen bij het verder ontwikkelen en optimaliseren van hun klantcontact- en managementvaardigheden. Met hun enthousiasme en passie voor het vak verzorgen zij workshops en coaching on the job. Dit om onze winkel teams te trainen in hoe zij het verschil kunnen maken als het gaat om het verzorgen van de ultieme klantbeleving. Onze klant blij? Dan zijn wij dat natuurlijk ook. Binnen het team Retailondersteuning, vastgoedbeheer en facility houden collega's zich bezig met de optimalisatie van processen en het functioneel beheer van de verkoopsystemen. Tevens zijn zij het aanspreekpunt voor onze franchisekantoren en de zelfstandige reisadviseurs. Vastgoedbeheer onderhoudt de contacten met onze verhuurders. Facility zorgt dat alle winkels facilitair goed zijn ingericht, zodat iedereen een fijne werkplek heeft.

Data & Analytics

Het Data & Analytics team heeft een cruciale rol in de data-driven transformatie van D-reizen. Het team bestaat uit echte data-experts en -analisten. Met de meest geavanceerde technieken, zoals Artificial Intelligence en Business Intelligence, geven ze onze collega's in de winkel, het CCC, het hoofdkantoor en de directie het gewenste inzicht om betere besluiten te nemen. Zij zorgen ervoor dat de juiste data wordt gecollecteerd zowel online als offline en vertalen dit naar rapportages, dashboards en analyses. Ook maken we de customer journey vanuit de data omnichannel inzichtelijk, waarmee we onze marketeers helpen de juiste content te tonen aan de juiste klant op het juiste moment.
Data & Analytics

Marketing & E-commerce

Binnen deze afdeling marketing & e-commerce wordt er gewerkt aan het bereiken van bestaande én nieuwe klanten om het merk en de toegevoegde waarde van D-reizen zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen. Daarbij behoort ook het bedenken van de merkstrategie en deze tot leven brengen in de winkelstraten, op tv, radio, langs de snelwegen én online. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor een een optimale klantbeleving wanneer ze de website d-reizen.nl bezoeken óf de (merk) advertenties online tegenkomen. Door middel van het ontwikkelen van aansprekende content proberen we de klant te bereiken én inspireren om de volgende droomvakantie bij en mét ons te vinden en uiteindelijk op een veilige en vertrouwde wijze onder te brengen bij D-reizen. Via een afspraak in de winkel, diverse contactmogelijkheden óf via d-reizen.nl
D-reizen Job Alert

Op de hoogte blijven van de nieuwste vacatures?