Ons allergrootste en meest flexibele reisbureau vind je in Den Bosch: daar staat namelijk ons Customer Contact Center. 6 dagen per week zitten onze teams tot 17:30 uur klaar om onze klanten via telefoon, e-mail, webchat, sociale media en WhatsApp te helpen.
Webcare

Webcare

Één van de teams op ons Customer Contact Center is gespecialiseerd in webcare. Deze snelle taaltovenaars regelen jouw vakantie van A tot Z via Facebook, sturen gewaagde reacties op Instagram en beantwoorden allerlei vragen op WhatsApp. Zoals de teamleider van het Webcareteam zegt: 'wij zijn er voor onze klanten, waar en wanneer ze ons nodig hebben.'
In 2018 hebben wij, net als in 2016, de Award voor Beste Webcare in de categorie Travel gewonnen!

Call, chat & e-mail

Een klant die net is aangekomen in zijn hotel in Turkije belt: de kamer voldoet niet. Ondertussen ontvang je een e-mail van een andere klant: of je een suggestie hebt voor een gezinsvakantie van maximaal € 2.500,- o.b.v. all inclusive. Als Reisadviseur op ons Customer Contact Center switch jij razendsnel tussen telefoon, e-mail en chat. En help je jouw klanten in het buitenland op welke manier dan ook; via telefoon, mail en chat.
Call, chat & e-mail
D-reizen Job Alert

Op de hoogte blijven van de nieuwste vacatures?